Leg het even uit in het Nederlands, dat is wat makkelijker voor je denk ik.
Hoi EddieZ,
Dankje voor je hulp. mijn Engels is helaas niet al te best.
Als mijn download of upload boven de 11MB/s komt vliegt de verbinding eruit. Ik krijg dan een raar ip adres namelijk: 169.254.227.158 Op de 1 of andere manier is het volgens mij meer een upload probleem ipv een download probleem.
Ik ben er ondertussen achter dat het met de DHCP server te maken heeft omdat als ik die uitschakel in de router de gegevens die ik zie bij de details van de netwerkkaart hetzelfde zijn als de When the problem exist screenshot een stukje terug.
Ik heb inmiddels 5 routers via RMA gehad en allemaal hadden ze hetzelfde probleem en ben een beetje door mijn opties heen. Het is heel vervelend als ik upload naar usenet dat mijn verbinding om de haverklap eruit vliegt.
Als het probleem zich voordoet en ik klik op windows probleemoplosser krijg ik de melding dat er een probleem met de router is. Wat research op het net leert mij dat ik niet de enige ben.
als ik kijk naar de doorvoersnelheid van WAN>LAN en andersom zou 100Mbit toch geen probleem moeten zijn? Het probleem speelt sinds ik glasvezel heb. Hopelijk heb je een idee wat ik moet doen.
@thecreator: Also tried that. I upload to usenet and the problem only appears if i come above 11MB/s.